Comunicat in urma licitatiei de marti

În urma evenimentelor de marti, când brandul şi marca F.C. Farul au fost adjudecate de către anonimul Eugen Palcu, dorim să vă aducem la cunoştinţă următoarele:

1. Activitatea Suporter Spirit Club Farul continuă ca şi până în prezent. Chiar dacă dl. Palcu a câştigat această licitaţie, avem dubii serioase că va reuşi să achite suma asumată în termenul prevăzut. Astfel, până la proba contrarie, vom aştepta reluarea licitaţiei, după descalificarea acestuia pentru nerespectarea obligaţiei asumate;

2. Decizia retragerii din procedură a survenit ca urmare a insistenţei şi obstinaţiei cu care dl. Palcu a continuat să supraliciteze. În faţa acestui fapt, am decis că este mai prudent să ne retragem, chiar dacă acest lucru poate fi echivalat cu o înfrângere. Dar, aşa cum am precizat şi mai sus, o considerăm doar o înfrângere de etapă.

3. Singurul lucru pe care l-a câştigat dl. Palcu este notorietatea. De unde până ieri, aproape nimeni nu ştia că această persoană există, astăzi, numele său a făcut înconjurul României, ştirea adjudecării brandului F.C. Farul fiind preluată de toate cotidienele din ţară. Chiar suntem curioşi cum va gestiona dânsul această situaţie.

4. Începând de ieri, Consiliul Director al Asociaţiei Suporter Spirit Club Farul Constanţa a luat decizia revocării din funcţia de Preşedinte de Onoare a d-lui Ion Draica. Este un gest de normalitate, pentru că nu se mai poate vorbi de onoare, atunci când alegi să lupţi exact împotriva clubului pe care îl reprezinţi.

5. Singura entitate sportivă care a participat la licitaţia de ieri a fost chiar S.S.C. Farul. Pe lângă echipa suporterilor, au intrat în cursă o firmă de construcţii şi 4 persoane fizice. Astfel, considerăm că este justificat să ne întrebăm ce ar fi făcut aceşti oameni cu brandul F.C. Farul? Chiar dacă este târziu să schimbăm regulile în timpul jocului, poate s-ar impune, pe viitor amendarea legislaţiei, astfel încât la asemenea licitaţii să participe exclusiv asociaţii sportive sau să fie obligaţi participanţii să depună cel puţin o scrisoare publică de intenţie cu privire la utilizarea bunului ulterior dobândirii acestuia.

6. Pe această cale, facem un apel către toţi agenţii economici din Constanţa interesaţi de achiziţia brandului F.C. Farul, în vederea eventualei înfiinţării a unui nou club sportiv să vină alături de echipa suporterilor. Şi proiectul nostru este nou, a fost deja confirmat, prin implicarea autorităţilor locale şi nu dorim ca în viitorul îndepărtat sau apropiat să asistăm la un meci în care ambele combatante să aibă sintagma “Farul Constanţa” în denumire.

7. Această licitaţie a avut, fără îndoială şi o parte bună: a stârnit între suporterii Farului o idee de unitate şi o coeziune fără precedent. Dorim să le mulţumim tuturor celor care au fost ieri în faţa sediului CC Insol SPRL, dar şi acelora care au contribuit cu sume de bani pentru achiziţia palmaresului, fie direct, fie prin intermediul licitaţiilor.

Împreună ducem mai departe spiritul farist!

Powered by themekiller.com